بازدید 2268

افران ۴ سال پس از تاسیس؛ بزرگترین صندوق ETF بازار‌سرمایه، نقدشونده ترین نماد بورس و بیشترین سرمایه‌گذار حقیقی

صندوق درآمد ثابت افران اسفند ۱۳۹۸ توسط مشاور‌ سرمایه‌گذاری ترنج تاسیس شده و پس از ۴ سال فعالیت به بزرگترین صندوق ETF بازار‌سرمایه تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 09 March 2024

افران ۴ سال پس از تاسیس؛ بزرگترین صندوق ETF بازار‌سرمایه، نقدشونده ترین نماد بورس و بیشترین سرمایه‌گذار حقیقی

صندوق درآمد‌ثابت افران جزو بهترین و مطمئن‌ترین صندوق‌های درآمد‌ثابت بازار‌سرمایه ایران است که با عملکرد خوب خود توانسته محبوبیت این صندوق‌ها را در جامعه افزایش دهد. صندوق درآمد ثابت افران طی ۴ سال فعالیت خود دستاوردهای بزرگی کسب کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشاور سرمایه‌گذاری ترنج به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس صندوق درآمدثابت افران مسابقه‌ برگزار می‌کند، شرکت‌کنندگان در این مسابقه ضمن بهره‌مندی از فرصت سرمایه‌گذاری در صندوق افران در قرعه‌کشی 44 میلیون وجه نقد شرکت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02179326 یا از طریق این‌لینک اقدام کنید.

بازدهی هموار، مطمئن و بدون‌ریسک طی ۴ سال

مهم‌ترین مزیت و دستاورد افران کسب بالاترین بازدهی یا سود با‌کمترین ریسک در میان صندوق‌های درآمد‌ثابت بوده است، مدیریت افران به نحوی عمل کرده که این صندوق همیشه ذخیره مثبت و در نتیجه بازدهی هموار داشته است.

 صندوق افران همیشه جزو ۳ صندوق برتر درآمد‌ثابت بازار‌سرمایه ایران از نظر بازدهی بوده و اکنون بازدهی یکساله این صندوق منتهی به ۲۱ اسفند حدود ۲۹/۲ درصد است . این صندوق در بازه سه‌ساله با 94.8 درصد و چهار‌ساله 150 درصد بازدهی کسب کرده که بالاترین بازدهی صندوق‌های درآمد‌ثابت بوده است.

تبدیل شدن به بزرگترین صندوق درآمد ثابت ETF 

دارایی تحت مدیریت نشان دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به یک صندوق‌ است و هر چه دارایی یک صندوق بیشتر باشد افراد بیشتری در آن سرمایه‌گذاری کردند، صندوق درآمد ثابت افران بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد و بزرگترین صندوق ETF بازار سرمایه ایران است.

بیشترین تعداد سرمایه‌گذار حقیقی

سرمایه‌گذاران صندوق درآمد ثابت افران، از اشخاص حقیقی از مبلغ ۱ میلیون تومان تا اشخاص حقوقی و شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ با مبالغ چند صد میلیاردی را شامل می‌شود. تاکنون بیش از 200 هزار سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی در صندوق درآمد‌ثابت افران حداقل یکبار سرمایه‌گذاری کردند. صندوق افران در حال حاضر با …. سرمایه‌گذار بیشترین حقیقی بورس را دارد.

نقد‌شونده ترین نماد بورس ایران

افران در مقاطع مختلف جزو 2 نماد برتر بورس و فرابورس از نظر میانگین ارزش معاملات است و این یعنی نقد‌شوندگی آن بالا است. صندوق افران در بسیاری از روزها برترین نماد برتر بورس و فرابورس از نظر ارزش معاملات است و این یعنی سرمایه گذاران این صندوق از بالاترین میزان نقدشوندگی بهره مند می شوند.

صندوق درآمد ثابت افران به واسطه بازارگردانی فعال نقدشوندگی بالایی دارد. "افران" همواره 500 میلیارد تومان سفارش خرید انباشته دارد که این میزان همیشه توسط بازارگردان حفظ می‌شود. به زبان ساده در این صندوق صف فروش شکل نمی‌گیرد و در لحظه نقد می‌شود.

صندوق درآمد‌ثابت افران به مناسبت چهارمین سال تاسیس این صندوق مسابقه‌ برگزار‌ می‌کند، شرکت‌کنندگان در این مسابقه ضمن بهره‌مندی از فرصت سرمایه‌گذاری در صندوق افران در قرعه‌کشی 44 میلیون وجه نقد شرکت می‌کنند.برای مشاهده شرایط سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت افران و شرکت در قرعه می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست